Storbloggare

Nu sitter jag hos Johanna. Moses och Otto håller mig sällskap medans Mille och Johanna är på skolan. Jag har ätit lite gurka och jag funderar på att stjäla mjölk och flingor. Men det är lite läskigt. Jag hoppas på sushi idag, det skulle vara så gott! Jag tror att jag börjar bli lite sjuk också. Men jag funderar på att dra ner till apoteket och köpa något som kanske kan förhindra det lite. Jag vill ju inte missa Hudik marknad!

__________________________________
Igår när jag och Mille gick till bussen så kom det 2 fjortisar fram och frågade om autografer och en bild. Det är skönt när folk kommer fram istället för att peka och viska "Det är Kenna och Mille!" Livet är hårt om man är storbloggare som oss.

Nu ska jag sätta in 20.000 på SOL:s bankkonto, han har ju gett mig så mycket så det är det minsta jag kan göra för honom.

Kommentarer
Postat av: vem fan tror du

Ska vi starta bloggkrig? Jag tjänar mer än dig. Du har tre läsare. Du har en potatisnäsa. Du är inte en äkta blondin.

2009-09-02 @ 19:22:38
URL: http://bloggis.se/guntzborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0