Äcklig dröm

Inatt drömde jag att jag var på fest med alla äckliga punkare hemma hos Leffe. Några få inslag av bra människor tillkom så som Maria och Jonkaz. Jag försökte att hitta sovplats men alla låg exakt överallt. Jag la mig i en säng med två äckelpunkare och en fjortis brud på max 15 år. En av äckelpunkarna började hångla och äckla sig med lillfjortisen. Jag blev ytters äcklad eftersom jag inte tycker att det är okej att hålla på så när det finns andra människor i rummet.

Jag gick därifrån och la mig i köket på golvet. Då kom en äcklig jävla tjockis som nästan låg över mig och stönade i mitt öra. Jag blev ännu en gång sjukt äcklad och försökte fly, men ack så jag bedrog mig. Han skulle hålla fast mig och till slut slog jag till honom och gick till det äckliga vardagsrummet.

Äckliga drömmar är bland det värsta som finns. Jag och Maria åt kakor ut Leffes skafferi och mobiler :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0