Givande helg

Helgen har varit givande om man ser från en synvinkel och otroligt meningslös om man ser ur en annan. Jag har knappt pluggat på teoriprovet och jag har uppkörning/teoriprov på Tisdag. Men det löser sig sa gubben som sket i vasken.

Det givande var att jag träffade folk jag normalt inte brukar umgås med. Bobba följde med mig hem i Fredags och vi kollade på bland annat Clockwork Orange, Shooter och Donnie Darko. Det förvånade mig att han inte sett Donnie Darko. SE INTE TVÅAN! Såg den nämligen med Susanna, det var den sämsta filmen jag någonsin sett på Ålsta och då har jag sett mycket film på Ålsta.

Dagen efter skjutsade jag hem Bobba till Matfors och så kom tristessen. En gammal vän räddade min kväll så jag for hem till honom och spelade tv-spel. Det var nice, men jag har glömt en påse där med en tröja. Må gå och hämta den innan jag ska till stan och övningsköra.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och göra något teoriprov så att jag inte failar, tjaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0