Kvinnokroppen och stil

Bland det fulaste som finns.
*Formlösa kvinnor.
*Opropertioneliga kroppar, tex skitstora tuttar utan höfter eller en gigantisk nuna på en tanig kropp.
*Bastanta kvinnor. Jag måste lägga till att man inte behöver vara fet för att vara bastant exempel Amstaff eller Pitbull. Ful kropp + ful nuna går FETBORT!
*Barn med klackskor och handväska.
*Haremsbyxor.
*"Hej-jag-är-en-busig-liten-pojke" stilen. Jag drar en Johanna och lägger även upp en bild som jag stulit från hennes blogg.
Vad är acceptabelt då? JO!!!! Detta trots retuscheringen.

Kommentarer
Postat av: Snövit

Jag medhåller! Det spelar ingen roll hur fet eller smal man är (såvida man inte är äckelfet eller anorexia), huvudsaken är att man är propotionerlig och har tillstymmelse till kvinnliga former. Vilket VISSA inte har xD

2010-04-29 @ 16:49:59
URL: http://negativecreep.blogg.se/
Postat av: Robert

Hacka inte på Beyoncé, hon är het.

2010-04-29 @ 17:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0