Dröm

Jag drömde att det var vinter och iskallt ute. Jag satt i en buss och hade en stor jacka på mig, har haft på mig samma jacka i verkliga livet men vill inte skriva vems (inte Eriks). Jag satt och värmde mig och det var så kallt ute och så skönt i bussen. Sedan åkte jag på Birsta fast än jag var på väg hem till Mille från början.

Pappa skulle hämta upp mig och han hade köpt en ny bil. Den var blå och Ida och William satt i baksätet. Jag fick ligga ner på tre andra säten bakom dem då jag annars hade fått suttit böjd som en ostkrok. Jag insåg att jag hade glömt att införskaffa alkohol åt dem som ville ha och snart stängde bolaget.

Då var jag plötsligt vid ån och festade med diverse trevliga människor så som punkare och halvpretton, så sjukt att de var trevliga. Prettona alltså. Då fick jag reda på att bolaget i stan var öppet så vi begav oss dit i stället.

Det var något om att Otto dog också, men det var Jennifers kanin och han var jätteliten och orange. Men sedan levde han igen eftersom hon bara trodde att han var död. Det slutade med att hon trodde att alla djur var döda. Katterna och en jävla fågel. Men alla levde.

Jag drömde även att jag gick som i typ ett köpcentra och det stog uppradat en massa duschar med olika duschkrämer och shampoon i. Man kunde sola på vissa ställen också och basta. Jag tappade handduken några gånger och skämdes som fan och vart arg på min äckliga kropp. Sedan blev jag en Thailändska och jag hade sån ångest för att jag tyckte att jag var ful. Så jag sprutade in Kissiegegga i läpparna och försökte få till ett okej utseende. Det gick väl så där, jag var ju Thailändska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0