Inköp från Selånger marknad



Jag gjorde en ovetandes fuling genom att köpa halsband i form av handklovar. Tänkte inte på att Johanna har liknande. Personligen så skiter jag fullständigt i om någon "härmar" mig så vida de inte gnäller på att jag härmar dem. Men Johanna är inte den som tar det som en förolämpning så jag är nöjd. Hon köpte ju trots allt kilklackskor, det är ju soooo Kennastyle! (Roligt om jag var så va? EUW! Icke.)



Ja, alltså. Jag var faktiskt tvungen att köpa detta linne. Det var snyggt trots att jag vet att småbarnen kommer att ha likadana i höst. Det fanns asmånga roliga färger men jag som är tjockis kände mig tvungen att välja svart. Man vill ju inte förarga samhället!



Ett vanligt jävla nitbälte, säkert fejkläder och allt med tanke på att originalpriset var 100 kr. Jag fick det dock för 50 spänn då jag känner han som säljer. Fick även rabatt på halsbandet. Han hade tyvärr inga tröjor så det betalade jag de 120 spänn det kostade. Jag vet att det är ett svindyrt knallepris men vafan, de måste ju leva de också. Ps. Notera att bältet glänser som om jag vore Kissie i färd med att blinga mina nyinköpta saker i photoshop. D.s.

Kommentarer
Postat av: Snövit

Snygga saker! ^^

2010-08-26 @ 15:32:55
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0