Kärlek är början av sorgen

Jag är så jävla less på att läsa statusuppdateringarna på facebook. De flesta handlar om kärlek och ja, det är väl roligt att några har hittat sin själsfrände (åtminstone till de gör slut, då är han/hon ett rövhål som inte förtjänar skit.) Men det är så fruktansvärt tråkigt att läsa om. Tex: "Idag har jag ätit popcorn och städat! Nu ska jag och min älskling mysa framför en film!" När jag ser sådana kommentarer så tänker jag bara "Jahopp.. så spännande. Jag skiter väl i om du har lyckats lyfta din feta röv och städat." Sedan tar jag illa upp av att han/hon skriver att de ska mysa med sin äääälskliiing. Öhh.. blir ert förhållande vackrare om du berättar för hela världen? Det känns som att hela jävla facebook sitter och smetar in virituellt bajs i mitt ansikte ty jag har inte haft en pojkvän på ca 3 år.


Är jag en dålig människa för att jag inte har en pojkvän? Varför älskar ingen lille feta Kenna? Hon som är så trevlig! Det måste vara något fel på henne... hon är säkert prostituerad, sitter på Navet och skjuter häst! Aaa,,, shiit såäre. Det måste vara så. Alltså.. eh? Varför har inte du en pojkvän? Jag menar.. du kanske sänder ut fel signaler? Du har ju trots allt varit singel i 3 år.. du behöver nog banta och leva sunt Miss Lagom liv. Sund och duktig Kenna, sund och duktig!! POSITIV INSTÄLLNING!!!! TÄNK POSITIVT! Våldtäkt och rasister är BRA!!! De är också människor!! ÅHHH VAD JAG ÄÄÄLSKAR VÅLDTÄKTSMÄN OCH RASISTER!!!  :D:D:D:D:D:D:D Älskar du mig nu när jag är positiv?

Kommentarer
Postat av: Snövit

ÅH FYFAN, bra skrivet, det beskriver verkligen hur det är. Man är typ samhällets spetälska som singel, alla bara antar att det är nåt fel på en för att man är singel, men man är bara inte lika jävla desperat. Vissa är ju så desperata att de gör om hela sin personlighet för att få en partner. Jag säger bara en sak: "EH???"

2010-08-13 @ 14:11:16
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0