Konsten av trash

Något jag inte gillar alls är fula människor. Om jag är på dåligt humör så kan jag bli riktigt förbannad bara för att en ful människa bestämt sig att visa sin fula nuna ute. Speciellt om de har befogenheten att se helt normala ut och inte alls groteska men som klär sig lika attraktivt som en gris som nyss upptäckt byxor och har ett ton lager smink på sig. Då är det fan inte okej att gå ut. Speciellt inte om man har cakeface plus hudfärgat läppstift.


Varför i hela jävla världen vill man ha hudfärgat läppstift!? Läpparna ser mindre ut och du löper mycket större risk att bli tagen som fjortis om detta "neutrala" läppstift används. Okej, visst. Det kan se respektabelt ut med mycket ögonsmink (Spindelfransar räknas ej med då det ser ut som skit.) Men med en kraftig eyeliner och måttligt med mascara så är det respektabelt förutsatt att man passar i det.

Någon som ser extremt trashig och äckligt ut i allt hon har på sig och hur hon än är sminkad är Courtney Love. Detta vidunder tycks ha en pakt med Belsebub själv. Hur hon är försöker så är allt jag ser en gammal, äcklig pundare. Lycka till! Lycka till säger jag bara! Att få en Gucciklänning att se trashig ut är det nog inte många som kan men hon tar fan i mig priset för trashigaste människan oavsett kläd/smink stil.

Sedan skiter jag ju i om det är hennes "thing" att se ut som en crackhora som nyss rånat Louis Vuitton.






Kommentarer
Postat av: Snövit

Jag brukar ha TYP hudfärgat läppstift. Vet inte varför men jag tycker det är snyggt ibland. Fast helst i syfte att skapa 60-tals look inte i syfte att få läpparna ljusare än ens orangea nuna xD

2010-08-18 @ 15:47:05
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0