Less



På att det suger att vara mig just nu.



1.
Så fort jag vill hitta på något så vill ingen annan vara med. 

2. Det enda jag såg fram emot förut var helgen och nu inte ens det.

3. Jag äcklas av lyckliga människor, även om de är mina nära.

4. Jag har inte gjort ett skit idag som kan ses som viktigt för varken samhället eller för mig själv.

5. Sociala räknar med mina 88 kr som jag ska få i skatteåterbäring i mitt nästa socialbidrag vilket kommer att resultera i ännu mindre pengar.

7. Den största delen av tiden spenderar jag vid datorn eller tv:n.
8. De enda som verkligen ringer och pratar med mig är sådana som har ett motiv med det tex att få skjuts.

9. Sist jag kände mig älskad utav någon som inte var familj eller kompisar var för ca 2-3 år sedan.

10. Den enda jag har kunnat tänka mig att ha ett sunt förhållande dessa 2-3 åren rådissar mig totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0