Sömn

Jag hoppas att jag får sova inatt utan att vakna mitt i natten. Jag tog två atarax igår innan jag skulle sova men vaknade likt förbannad klockan 5 på morgonen utav vidriga drömmar. Det känns redan nu som att jag kommer att ligga och vrida och vända på mig hela natten tills jag slutligen ger upp och sätter mig vid datorn. Vill dock inte att det ska bli så.

Jag brukar ha perioder då jag läser innan jag ska sova, just nu läser jag Dexter som jag köpte av Malle. Har kommit till kapitel 11 och ännu är den inte speciellt spännande. Ska dock läsa ut den, klarar inte av att lägga ifrån mig en bok som jag börjat på. Den kanske blir bättre. Vill läsa om mord och om hans sjuka tankar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0