Jobbigt

Jag fick 3154 kronor i socialbidrag. Min hyra är på 2200 kronor, hur har de tänkt att jag ska klara mig? Pengarna är redan slut och jag får mer pengar ungefär den sista Januari. Skitkul! Pengar är fan nästan allt, utan pengar är man inte lycklig och jag skrattar åt er som tror annorlunda. Antingen så har ni aldrig varit utan pengar eller så är ni dem där Miss Lagoms. Robotar som satts på jorden för att förpesta tillvaron för oss goda.

Utöver det så har jag börjat kolla på kanske den bästa serien någonsin. Misfits heter den och jag väntar på nästa avsnitt, det är också en sak som är skitjobbigt. 



Behind the scenes. Simon (Bobba) och Nathan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0