Äckel, äckel

Jag insåg att när det blir snyggt med mulliga och feta modeller, då svälter världen. Som förr i tiden då det var status att vara fet eftersom man hade råd att äta. Men i dagens läge så kan vem som helst bli fet bara de har 20 spänn om dagen att köpa cheeseburgare för på McDonalds.

Men ja, så länge McDonalds finns så får vi nöja oss med dessa "skönheter". Jag påstår absolut inte att det är snyggt att vara fet och otränad, isåfall skulle jag ju ha skjutit mig själv redan. Men någon måtta får det vara. Pallar inte med industrin.



Och ja, nu kan jag ha skrivit helt fel. Men nöj er med det för klockan är 05:42 och jag har inte kunnat somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0