Cam

Ligger just nu och lyssnar på nån technoverision av Moonlight Sonata, faktiskt jävligt nice. Klubb Lyset ska ringa mig idag eftersom jag har fått VIP pass (såklart). Nej, fan vad rolig jag var nu. Jag bad dem ringa upp så att jag kommer in imorgon, har nämligen varken ID kort eller pass. Så jag kan ju vara vem som helst. Mitt bankkort styrker inte min ålder vilket suger, jag har tyvärr inget körkort heller. Hoppas det löser sig, annars kan jag ju alltid fulfesta med Dennis och hans kompis. Men det låter inte speciellt spännande. Då finns det ingen anledning att sitta och sminka sig framför datorn och lyssna på Aqua.

Mille och Johanna sover, ska väcka Johanna 11 och så väcker jag nog Mille samtidigt. Funderar på att ta en till kopp kaffe men ja, viljan är stark men köttet svagt. Jag knäppte fula cambilder och spelade in ännu värre videos för en stund sedan. Det var ytterst spännande!





Jag kallar denna "Reinkarnation av dödsriket. Mörkrets härskare." (Nog för att man inte kan vara en reinkarnation av dödsriket men skitsamma.)


Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla denna men typ "Företrädarna" blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0