Det brinner va!

Jag och Mille har ju bosatt hos Johanna nu när hennes Mamma är på kurs. Dagen började klockan 07:48 av att Moses ettrade med att leka med mina kinderäggleksaker och kittlade sina morrhår i mitt ansikte. Sedan kunde jag ej somna om, satte i min smutstvätt i maskinen och började kolla på Black Books. Ett ettrigt pipande ljud trängde in i mina öron och det visade sig brinna hos grannen. Muffle som bor rakt över frågade om vi var okej, det var vi ju. Polisen sa att det inte var någon fara men jag och Johanna packade ihop nödvändigheter ifall att.

Aa, en märklig morgon. Nu sitter jag och Mille vid datorerna och Johanna har gått till skolan. Jag sitter och funderar på om jag ska låta luggen växa ut igen. Man måste ju tänka på sitt yttre, jag menar Kissie har ju inte lugg? Då kan ju inte jag ha lugg heller, för hon är ju min förebild. Eller inte... Fan vad dryg jag känner mig. Bäst att sluta skriva och driva med de som inte fattar ironi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0