Vaken

Ligger i Johannas Mammas säng med Mille nu. Jag la mig skavfötters eller vad det nu heter med henne eftersom hon sover och jag kan inte sova. Hoppas på att hon inte vaknar av att jag har datorn på och klickar runt. Köpte ett par hörlurar idag för 97 spänn, asbra! Ser ut som sådana vi har hemma redan, men de suger ju. Glapp i sladden och allt. Kan inte komma på något vettigt att skriva. Jo, anledningen till jag inte uppdaterat på ett tag beror på att Mammas dator är värdelös. Går inte att skriva alls nästan.

Nä, nu ska jag lyssna på massa musik, fick nämligen ett eget Spotifyacc idag. Fyfan vad CS jag kände mig nu. Gå till venten och haxa dem jävlarna med bullpuppen ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0