Förvillelsens centrum

Vart kommer alla mina bloggläsare ifrån? Igår hade jag 12 läsare och jag vet ca 7 stycken som brukar följa min blogg. Jag står i förvillelsens centrum just nu. Kan det ha att göra med någon konspiration kan man fundera på, men jag betvivlar. Förmodar att det är för att jag är så jävla snygg bara... Helvete vad rolig jag var där! Nej, nej en sådan ska jag då inte bli. Ni vet en "youknowyouloveme" person och så hatar man verkligen personen i fråga och så fort man skriver/säger något negativt om personen så får man i gensvar "du e bara avunsjuk !"

Jag kom på att bland det mest spännande jag blivit kallad är Emo, jag är inte riktigt säker på varför eftersom folk brukar gå efter utseendet och jag har varken svart hår eller piercings. Det är rätt spännande att veta vad folk tror om en. Jag trodde tex att min vän Muffle var en svartrockare som skulle vara jättetyst och fruktansvärt otrevlig mot mig. Men se på fan! Han var inget av det.

Nä, nu vet jag inte vad jag skriver om längre. Försökte göra ett meningsfyllt inlägg men jag lyckades ungefär lika bra som Tom Sneddon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0