Nice och Inte Okej




* Att Robert Morian håller mig sällskap ett tag till och att han bjöd på en MER.

* Att jag har "lov" i 3 veckor.

* Cremé dê la cremé.

* Att mina ögonskuggor funnit sig tillrätta.

*Robert Morians copyright mening "Jag knullar huvudet av dig!"






* Nedlåtande kommentarer.

* Att mina strumpbyxor går sönder för fort.

* Ungdomar som lever på sina föräldrar fast än de kan skaffa jobb.

* När man påstår någonting och får ett svar med ett frågetecken på slutet tillbaks. Exempel: Okej, roligt för mig? Det är ingen fråga därav ska det inte finnas ett frågetecken på slutet.

* Gula och mörka fläckar i mitt annars blonda hår är absolut inte okej.

*Att jag inte har hämtat mitt guldkorshalsband hos Johanna ännu (jag känner mig naken, rädd och exposed.)

* Att jag inte tycks lyckas stava till guldkorshalsband riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0