Dagens planer

Har nyss varit ute och gått en bit med Astrid. Hon gick fot när jag sa till, whooo's the dogwisperer? Jag har ca en och en halv timme att göra mig klar på, men nästan inget att göra. Det enda jag måste göra är att sminka mig. Det skulle vara en fördel om Annelie och Jennifer klev upp så att de kan åka med mig till Timrå.

Idag skall vi åka och handla. Jag ska ha tranbärsjuice ty jag har lite vodka, lite passoa och limejuice hemma hos Mamma! Jag ska sms:a Muffle och se om han är vaken. "Är du vaken jöns eller sover du med dina höns?" frågade jag. Man vet aldrig med Muffle, han kan ha hunnit baka och lagat dagens lunch vid detta laget. Klockan är ju trots allt 3 minuter över 7.

Ikväll skall jag och Muffle ut! Jag ska höra med Mille om hon ska med men jag tvivlar på att denna dam har tid för utgång. Det tycks vara Buffy, Doctor Who, Tardis, Äkki och allt det där som hindrar henne. Jag drömde att jag hade köpt grillchips och en stor cola inatt, var skitsugen när jag vaknade. Det ska sägas att jag inte är så mycket för chips. Popcorn är godare, sedan skiter jag i om det är nyttigare. På tal om popcorn! Hoppas Muffle gör det ikväll! Åh! Det skulle vara så gott med Muffles popcorn!!

Bobba skickade ett sms klockan 23:59 när jag lov och sov. Sms:et löd följande: "Otto är helt lyric, han tror att han har uppfunnit f(otto)grafiet."

Ottos läkemedel (det är ingen nål i sprutan, bli inte rädd.)





På den stora flaskan står det "Djurägare Nordström Emma. (Förmodligen för att jag skulle kunna hämta ut det) Det står även "FÖR DJUR. 2 ML 2 GÅNGER DAGLIGEN I 7 DAGAR I MUNNEN ÅT KANIN OTTO." HAHAHHAHA!!! KANIN OTTOOOOOO!!!! <3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Nune

Kanin Otto <3<3<3<3<3

2010-06-19 @ 02:48:55
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0