I get by with a little help from my friends

Varför finns det ingen fotograf som är intresserad av gratis arbetskraft? Jag har ringt till en massa folk nu och så har jag mailat MiMa-foto i Timrå. Hon jag pratade med lät fruktansvärt trevlig, där vill jag göra min praktik känns det som just nu. Jag somnade 4-5 tiden imorse och kom till centrumhuset typ 10 minuter för sent. Jag hade lixom kunnat skita i att gå och bara ligga och sova nu. Men jag är tydligen bättre än så.

Nu har jag fått en mattebok som ligger framför mig och stirrar, den gillar inte mig och jag gillar inte den. Hoppas det går relativt lätt med matten, Johanna kanske kan hjälpa mig? Bobba kan hjälpa mig hitta en fotograf, Muffle kan laga lunch till mig varje dag och så kan Mille och Panda underhålla mig. Det blir bra det! Vilka krav jag lyckades komma på. Palla ställa krav på de man inte ska behöva ställa krav på, jag tänker då fan inte ställa krav. Inga jobbiga i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Nune

Jag kan försöka hjälpa ^^

2010-06-23 @ 15:11:20
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0