Lite citat och konversationer

Robert Morian: "Mille älskar likörgodis." Emma Nordström: "Jaha, gift dig med henne då." Robert Morian: "Ja, det ska jag göra. Vi ska ha likörgodisträffar. (Härmar Milles och hans konversation) - Vad tog du? -Cherry. - Åh, mustigt".


"Jag skulle ha fyra handklovar och binda fast honom, sedan skulle jag vara kreativ." -Johanna Kjellsson om vad hon skulle göra med karln om hon blev våldtagen.

"Tänk om fittan skulle ramla av varje gång man hade knullat... och så fick man vänta i typ tre veckor på att den skulle bli återställd." - Emma Nordström på tal om kadaver.

Efter en stunds tystnad i bilen. "ÄRTKUK!!!!! PEACOCK!!!!!" - Emma Nordström.

Kommentarer
Postat av: Snövit

HAHAHAHA Jag orkar inte!!!!

2010-06-05 @ 13:01:44
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0