Lunch

Har nyss tvättat håret, kändes som att det behövdes. Klockan 13:00 ska jag vara tillbaka på Aktivator. Jag ska kanske börja räkna matte idag.. kul. Valde det tråkigaste ämnet först. Mina försök att väcka Ida har varit förgäves, tur att jag har Moses som hjälper till. jag måste få upp henne ur sängen så att hon kan hålla i Otten medans jag matar honom med äcklig medicin. Numera accepterar han dock att han måste, men han vägrar typ svälja hälften som jag sprutar in så det bara rinner från hans lilla mun.

Jag har lyckats smällt i mig en hel mozarella från Lidl, kanske inte den nyttigaste lunchen men jag orkar knappast bry mig. Nu ska jag försöka att väcka Ida igen men hjälp av Ottos nuniga nuna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0