Ni fattas mig

Idag har jag pratar med både Muffle och Bobba via telefon, de hade tråkigt. Johanna hade tråkigt igår eftersom det är 21års gräns överallt. Jag däremot har skiiitkul! Näää, nu skojade jag. Har haft så sjukt tråkigt i flera dagar nu! Imorgon ska jag och Muffle ut i alla fall, eller om det blir på Fredag. Nu förvirrade jag mig själv. Vill i alla fall ut då man vet att det går bussar hem normal tid dvs ca 3 på natten.




Här har ni en liten konversation och ett litet citat.

Kenna: "Moses försökte ha sex med Johanna en gång!" Robert: "I don't blame him."

Kenna: "Din Pappa kommer att hata mig. Jag är så ocivilicerad, jag kan inte ens äta med kniv och gaffel! Det kommer att bli som Pretty Woman." (Om Bobbas Pappa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0