Personligt brev

Jag måste skriva ett personligt brev, jag kan inte. Man måste skriva en massa positiva saker om sig själv och jag vet inga. Jag gillar djur och har erfarenhet av servering... typ. Kommer inte på något mer. Jag är ju knappast någon pigg morgonmänniska som är snäll mot allt och alla. Eller jag vet inte, kanske. Känns så elakt att vara otrevlig mot människor man inte känner ju. Tänk er en otrevlig servitris som typ bara gnäller eller en kassörska som säger 129,50 och kollar snett på en för att man köpt byxor i storlek 42.

Kommentarer
Postat av: Pandi

Skriv vad du är bra på istället. Man behöver inte dryga på med att berätta att man är posetiv osv (vilket sällan stämmer) Dom bryr sig bara om hur du är ifall du skulle jobba. Tex, jag är organiserad, duktig på att passa tider, får jag en uppgift utför jag den på en gång, OSV. Skriv sånt istället, istället för att rabbla massa saker om hur man är som person.För det är dom inte liksom ASintresserade av :D

2010-06-19 @ 21:01:38
URL: http://pandiboo.blogspot.com
Postat av: Nune

Så jävla fittigt. Jag brukar vara trevlig mot alla som kommer till tandoori. Har man serviceyrke får man fan bete sig, man får ju betalt för det. Annar kan man jobba med nåt annat, tycker jag.

2010-06-20 @ 06:13:17
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0