Vetrinären

Idag blir det av till vetrinären för mig och Otto. Jag har försökt droppa och tvätta lätt men nu kan han inte ens öppna ögat. Vetrinären sa att det kanske blir bestående skador och jag vill inte att Ottos ansikte ska ruttna så jag skiter i om det är jag som måste betala dessa 300 kr + medicin. Otto ska inte få ruttna pga mig! Dumma jävla hö! Jag hatar hö just nu, men det gör inte Otto. Han smaskar på i vanlig takt så döende är väl bland det sista han är.

Nog om Otto. Jag vill utbringa en skål till Johanna för att hon fyller år! :D Men det kan jag inte, ty jag skall köra bil xD


Alltså, jag ska nog knäppa före och efter bilder på Otten så att ni får se hur hemskt det ser ut! Jag driver inte! Något måste göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0