CV

Jag ska skriva ett cv denna natt. Jag kan ändå inte sova ännu så det är lika bra att få det gjort. Imorgon ska jag och Johanna gå till hotell, klädaffärer m.m och lämna in våra fina cv:s. Jag borde ha en bild till mitt men jag har nog inget där jag ser seriös och allvetandes ut, men det ordnar sig nog.

Jag hoppas på en ytters trevlig helg ty Johanna skall ej till sin Pappa som det var tänkt. Då slipper jag leta fulfester. Dennis 2 ö skulle tydligen ha någon slags sammanslagning i helgen då han fyller år på Onsdag. Det skulle vara trevligt att träffa den karln igen, hoppas på en massa annat trevligt folk också.

Nej, nu ska jag leta bild och påbörja mitt cv skrivande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0