Dröm

Något jag aldrig kommer att göra är att raka av mina ögonbryn och måla dit nya. Det är nämligen bland det fulaste som finns. Vaknade nyss upp av att jag drömde en massa sjukt. Jag var hemma hos Elionore med bland annat Josse, Sorgo och Johanna. Elionore och Sorgo (tror jag att det var) hade sex på bordet och jag låg under bordet, försökte fort som fan smita omärkt, jag lyckades.

Jag och Susanna satt i mitt rum, det var nystädat och det kom en liten unge som satte sig vid mig för att äta. Jag lät han göra det. Sedan kom det en massa folk och vi skulle lyssna på nån värdelös rappare som stog och trodde att han var bäst. Så jag satt med min dator och råkade klicka på ett klipp på youtube. Alla vart skitsura och jag kunde inte stänga av ljudet. Det kändes precis som verkligheten då alla satt och kastade hotande blickar mot mig och en av dem skrek "Men faaan Kenna, stäng av dåååå!"- måste tillägga, i Stockholmsdialekt.

Sedan fick jag ett brev, det stod att mina skor kommit. Så jag, Johanna och Mille sprang iväg till T-centralen i Stockholm fast vi var mitt i Sundsvall. När vi väl kommit dit blev jag kissnödig och av någon anledning så tog jag av mig både skorna och strumpbyxorna när jag skulle kissa.

När jag klev ut från toalettbåset stog en massa Stockholmsbratz och fjortisar där, även Kissie var där och skyltade med sin fula nuna. Jag tappade bort mina skor som jag hade på mig då. De var ljuslila med nästan som regnbågsfärger på. Ytterst fula, men de hade hög klack så jag gillade dem.

Jag kunde inte hitta Mille eller Johanna för de hade försvunnit från mig. Istället fick jag hjälp av ett ursäkta uttryket negergäng av tjejer. Sådana som säger "You go girl!", "MMMMhMMM" och "Nah aa you did'nt!". Typiska stereotyper alltså. Det slutade som i en film, alla sa vad de hade lyckats med under resans gång. Men jag hade ännu inte fått mitt paket med mina skor, jag hade heller inte fått tillbaka mina gamla skor som jag tappade på toaletten. Ja, så var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0