Ett gott skratt denna morgon

Titta vad jag hittade!! http://www.kajsanihlen.se/ Så jävla roligt xD Ännu en människa med överdrivet självförtroende. Hon kallar alla som inte tycker att hon är snygg för fjortisar och visar mer än gärna upp sina tuttar. Det nalkas en ny Kissie känner jag. Hon påstår även att hon är Skånes stolthet vilket jag helt seriöst nu.. skrattade åt i minst 1 minut. Jag vet exakt vem skånes stolthet är och det är min systers pojkvän, inte nån random bloggare med stora tuttar och tycker att hon är något för det. Tyvärr så verkar hennes inlägg mest bestå av tråkigheter som "Idag duschade jag, aaaah *stön*" och "Idag har jag tränat!"

Måste man tycka att opropertioneliga kroppar är snygga? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0