SOK

Jag är så jävla sur och otrevlig nu, har inte någon jävla lust att prata med någon. Är så jävla less på folk som vägrar att inse att hur mycket de än tjatar så kommer de inte att få se mig i cam. Jag är nämligen inte en sådan som finner det sexuellt tillfredställande eller självförtroendehöjande. Jag är så jävla less att jag inte ens orkar med att korrigera det svenska språket i detta inlägg.

Jag är så jävla less att jag ska skriva en lista på vad jag HATAR just nu:

*Namn jag hatar just nu: Sofia, Jannike, Natta, Desiree, Petronella. Jag syftar inte på personer utan på namnen. Jag äcklas så sjukt mycket av dessa namn. Hur FAN kan man döpa sin dotter till Petronella?!

*Kära människor: Det är så jävla irriterande! Det stog tex två lebbar på busshållplatsen då jag stog där. De höll på att smaska och ÄCKLA SIG! Men den ena kanske var en kille, man vet ju fan aldrig nu för tiden. Kulturella äckliga idioter med fula, tjocka glasögon som går runt i tron om att de är modemedvetna och alla flickors/pojkars våta dröm.

*Människor som bantar: Det är så sjukt enerverande att få höra tex "MEN HERREGUD! Titta så jag ser ut! Nej, nej! Ingen fildipp till morötterna för mig!

*Människor med noll insikt om sig själva: Typ, heeeej här kommer jag!!! Titta var snygg jag är nu även fast mina feta, nya tuttar inte matchar min kropp! Eller åååååhhhh, se så smal och snygg jag är! Men jag är fortfarande så jävla fet nunan att ingen märker det om jag inte har en papperspåse på huvudet.

Det finns så jävla mycket annat jag är förbannad över, speciellt en stor jävla sak som jag absolut inte tänker lägga ut här. Men han kommer att få sitt straff han med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0