Drömmar

Jag hade fått en egen lägenhet någonstans, den var stor och fin. Påminde om Herrgårdsvägen. Jag skulle bjuda på fest och var tvungen att springa runt och städa en massa, men jag var samtidigt tvungen att hämta Ida eller vem det nu var. Stressen tärde i mig och lägenheten var inte alls lika fin inredd som jag ville. Det kom i alla fall en massa folk, mest tjejer. Vi satt och drack och jag sms:ade med Erik som hade "karlfest" nedanför, men han svarade inte. (Vi var tillsammans) han var sur på mig och jag kände hela tiden ångest inför att han skulle lämna mig. Feikon skickade mms med bilder från en porrfilm och skrev "Svensexan här nere". Jag ville skicka tillbaka en bild eftersom vi hade kollat på Shutter Island, men jag hade inga pengar kvar snart.

Jag fick presenter av en massa facebook folk som var där som jag aldrig annars umgås med i verkliga livet. När vi satt och kollade på filmen så var det en massa indiska karlar som satt i soffan och typ förstörde allt. De sa saker i stil med "Ska ni verkligen dricka en till öl?" och "Ska vi inte bara kolla på film och äta godis istället för att dricka?". Jag ville att de skulle gå hem, men jag vågade inte säga till henne. Panda kom då vi satt och kollade på film, jag och alla andra blev asglada. Hon hade en massa färgglada kläder och genomskinliga neongröna saker i håret med rosa blommor på.

Innan det så drömde jag att min bror Mikael och hans söner försökte få mig att bli galen, de bad mig gå in i ett hus och sa att jag skulle använda en nyckel till att öppna rum 402. Jag stack därifrån och sa till Mamma att jag inte klarade av det, att jag var så rädd och var tvungen att åka långt därifrån. Hon sa att de var likadana mot henne och att jag inte skulle oroa mig. Men jag visste att jag skulle bli galen om jag stannade kvar, så jag drog iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0