Smile even though its breaking

Har nyss ätit sushi, så jag är sushimätt. Hatar att vara tex pizzamätt, man känner sig oförmögen att göra nånting. Jag ska i alla fall ut och gå klockan 7 i eljuspåret, så om jag plötsligt försvinner utan spår så vet ni vart ni ska leta. Typ skallgång.
Just det! Jag har inhandlat ett par svarta korta shorts och en randig sak som jag inte är säker på. Jag vet inte om det är en ful tubtopp eller en kjol, men jag använder den som kjol ty tubtoppar är bland det fulaste som finns. Jag har tråkigt, vill sminka mig eftersom jag köpt en massa ögonskuggor men jag kan inte ty ack vi ska åka snart.
Ida kollar i skolkatalogen när jag fick i 7:an, jag skäms. Jag vill radera mig från 6:an till mitten av 8:an. USCH! Jag har tråkigt, så här har ni en bild. jag vet inte vad mitt hår vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0