Flytt

Jag vet inte vilka jag sagt det till så jag skriver det här. Vi fick lägenheten! Jag, Adam och Christian i en 3:a. Det känns så jävla skönt att äntligen ha det klart för sig. Hyresvärden kommer att ringa i veckan förhoppningsvis och be oss komma dit och välja ut tapeter. De ska nämligen renovera i ca en vecka innan vi kan flytta in, min enda farhåga är att de bara har fula tapeter.

Exempel på fula tapeter:
1. Gul. Inkluderar "rökgult" "pissgul" "påskgul" och "äggulegul"
2. Beige. Det ser nämligen smutsigt ut.

Personligen så vill jag ha väv. Då kan man måla om bäst fan man vill. Tvivlar starkt på att de har fina tapeter nämligen. Jag vill verkligen ha röda tapeter. Blod eller vinröda vore det finaste känner jag just nu. Lite svårare att inreda möjligtvis men skitsamma, jag lever gärna i anarki om jag får mitt rum rött.

Jag ska fråga Pappa om jag får ta hans juice glob också, den är fräsig. Den ser ungefär ut som denna fast risigare och tom bortsett från enstaka mjukisdjur.



Jag funderar på om jag ska mota bort karlarna någon helg och bjuda några av de närmsta på middag. Kanske ta några glas och samtala om den dåliga inredningen i Christians rum samt måla några tavlor eller liknande. Nog för att jag inte sett Christians inredningsdesign men jag gissar på att den innehåller Mammas gamla gardiner och en sådan där plastmatta med fransar på. Kommer någon på vad sådan matta heter så hör för fan av er! 

Nu ska jag samtala med Robert på msn, tjah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0