Distraherad

Det känns som att jag hellre vill spendera resten av dagen med att lyssna på Justin Beiber än att göra min Engelskaläxa. Jag kommer inte igång med att göra den bara. Allt annat är så fruktansvärt distraherande. Att sitta och försöka göra läxan och sedan slå på "Tjackpounder" av The Kristet Utseende har lika förödande effekt på mig som om man skulle sätta en flaska vodka framför mig och Johanna en helg och säga åt oss att vi bara får dricka hälften.

Till och med nu kom jag in på annat än vad jag egentligen skulle skriva. Det jag skulle skriva var i stil med att jag kommer in på annat hela tiden, vilket är jävligt störande. Ska ta en 2,5 km promenad senare i alla fall, det lär ju knappast få mig att somna inatt men jag kommer åtminstone utanför dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0