Hush, hush

Ska börja läsa en bok på Engelska ikväll innan jag lägger mig för att sova. Den handlar om änglar, känns som lite fjantvarning men aja. Hon på biblioteket sa att det var många som hade lånat den och även vuxna även då det är en ungdomsbok. Även att det står instruktioner på hur jag ska läsa på min uppgift!

Det står typ
1. Go pee.
2. Take something to sip, like a cup of tea.
3. Turn your cellphone off.

Haha, jävla idioter.



Jag beklagar detta extremt tråkiga inlägg men vafan, jag känner att jag må blogga annars kommer ju ni också att sluta. Det skulle inte vara så spännande. Johanna har för övrigt inte uppdaterat på några dagar nu och när Mille skriver så får hon ryck och skriver 3 inlägg på en kort tid sedan är hon tyst i 1 månad!! Vad är det för stil?! Skärpning på er båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0