Aion/Battlefield/SkräckfilmsDröm

Jag tänkte dygna men det blev inte av. Sedan så somnade jag, myste glatt i ca 2 timmar sedan kom jag in i Aion/BattleField/Skräckfilmsdröm.

Emelie och Ronnys hundar hade tappat all diciplin, de bet mig i händerna och var totalt förändrade. En gigantisk tvättbjörn som var Elins lillebror jagade mig, Christian och Björn. Jag var cleric och jag sprang efter Christian medans tvättbjörnen var efter. Vi hade redan dödat honom innan men när jag stod och plockade blomster så klev han upp igen, sa att jag inte skulle titta vart han sprang.


Vi sprang efter tvättbjörnen igen. Björn försvann utanför cirkelkartan, jag och Christian sprang tillsammans. Jag försökte heala men tvättbjörnen sköt mig i skallen med sin AK4 tills min HP bar dog ut. Jag vet inte om jag är mest arg på Christian som sprang utan att försöka heala mig plus att han valt att attackera utan Björn eller om jag är arg på tvättbjörnen som var Elins lillebror.

Han var ute efter mig för jag hade tydligen behandlat människor som Jigsaw hade gjort. Medans jag sprang så spelade han upp skratt ur en skrattpåse och sa i stil med "Hur kändes det att få människor att lida så!" Han visste tydligen om min, Christians och Björns mörkaste hemligheter och min var att jag imiterade Jigsaw

Jag har små minnen ur drömmen som är starka, som när jag blev skjuten i huvudet, när jag plockade blomster och ser tvättbjörnen vrida ögonen så att de blev helt vita och sedan dundrade iväg. Jag tappade min walkietalkie när jag sprang och så försökte jag trycka på helingknappen som gör att man får asmycket HP på 0 sek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0