Bilkörning

Jag somnade ca 8-9 i morse trots att hela jag var slö. Skjutsade in Pappa och min moster Lisbeth till stan vid halv 6 tiden. Sedan inhandlade jag smaskigheter på Lild så som lufttorkad lantskinka, mozarella, saskia och godis. Nu är allt utom Saskian och godiset slut (om inte Mr.Brillorm ätit upp det). Mamma skjutsade jag in vid 6 tiden. De skulle på Annettes (syrrans) 40 års fest. Så jävla sjukt.. hon är 40 år! Hon skulle kunna vara min Mamma. Ja, om hon var lagd åt det hållet vill säga. De hade tydligen haft dragshow artister på festen, hade faktiskt velat sett det men aja, det kommer väl någon gång det med.

Skjutsade moster till tåget vid 11 tiden och nu har jag nyss kommit hem. Det blev att jag och Annelie for på Ica Maxi då jag är så sinnessjukt sugen på Pasta al limone. Jag hoppas att det blir gott. Tror dock inte att den kommer att mätas med Johannas. Det är alltid godare när någon annan lagat maten tycker jag. Undra varför det är så.

Igår höll jag på att köra på en brud på E4:ran mot Sundsvall också. Dumma fjortisen hade ställt sig på utfarten till motorvägen och liftade. Jag plockade inte upp henne då jag vart så jävla rädd. Skakade nästan. Det hade nog inte varit mitt fel om jag kört på henne och hon dött men ändå. Det hade ju inte känts speciellt bra inte. Jag gjorde det gamla hederliga och bad Annelie att ringa till polisen istället, vi mötte dem efter typ 3 minuter på motorvägen.

Jag funderar på att diska och städa hela köket så att Christian får glad nuna när han vaknar upp men ja. Jag är ju trots allt jävligt lat, speciellt då jag sovit ca 3 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0