Grubblaren

Sitter och läser en blogg just nu om en tjej som grubblar för mycket. Hon får varje sak att verka så stor. Hon skriver ungefär så här.

"Ska jag välja det? Jag står vid ett vägsjäl och jag vet inte vart jag ska gå. Hur blir min lycka om jag väljer att gå till höger? Hur går min lycka om jag väljer att gå till vänster? Jag måste växa och acceptera mig själv och alla runt om mig. Imorgon är valet bestämt! Då får jag veta."

Det är inte bara om en sak hon skriver så utan det är hela tiden! Det tycks även vara om skitsaker så som om hon ska börja ta körkort eller om hon ska börja promenera igen. http://site.xtsradio.se/elin/ vet för övrigt vem det är jag skriver om. 

Jag förstår bara inte hur man kan sitta och grubbla över sådana saker. Vilken tröja ska jag välja? Det är ett stort val som kommer att förändra hela framtiden. Har hittat gamla inlägg som handlar om just Elin också, det tyckte jag var rätt spännande. Jag har dock inte sett något spännande som var vänt till mig. Jag gillar när människor med lägre rang än mig skriver skit om mig. Jag vet nämligen att jag är bättre hur divigt det än må låta.


Kommentarer
Postat av: Eyliiin

HAHAHA! visst är det kul? Men tror inte att hon ens har någon rang?`för så låg rang kan man väl inte ens ha ? Visst var det ett spännande inlägg om mig, tror man nästan dör av spänning :P hahaha. ( eller inte )

2011-04-18 @ 14:12:50
URL: http://elsa.xtsradio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0