Lyspinne

Ingen hade rätt på min fråga! Jag hade faktiskt styckat en kyckling. Ganska så äckligt men vafan, hade jag varit tvungen att döda för att få mat så skulle jag. Klarar mig inte utan kött.

Just ja! Detta hände mig nyss. Jag hade kommenterat en bild på hans bilddagbok då han hade en bild uppe på typ 14 åringar med "rejv smygen". Ni vet..  sådant man gjorde på dagis med en massa fina pärlor formade som djur. Minns inte riktigt vad jag skrev men jag fick ett indirekt (eller hur man nu ska skriva, är jävligt trött) svar på facebook.


Sedan blev jag blockad. Ser ni "ägningen" där på slutet? "du gillar hamla gubbar!!!!!!!" HAHAHAHHAHA! Fyfan vad roligt xD Vad är det för svar?! Lite humor så här runt lunchtiden är alltid lika välkommet, man tackar och bockar lyspinne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men lol, som om smycken har något med preburtetala barn att göra. som att påstå för att man gillar smisk och att bli strypt i sängen så vill man bli våldtagen. pöcko.

2011-04-13 @ 00:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0