ZTE Blade

Jag har tråkigt så jag tänkte skriva lite här. Vet dock inte vad jag ska berätta om, finns inte så mycket intressant att dela med sig av. Jag har köpt en mobil i alla fall! ZTE Blade så nu är jag med i smartphone-gänget. Cool jag är! Trodde aldrig att jag skulle skaffa en androidtelefon eftersom att de brukar vara så dyra. Men den jag har nu kostar ca 1500 kr ny ^^ Jag köpte dock min för 600 kr. Hittade en till Ida också för 500 kr på Facebook i Köpes/ säljes i 060- området-gruppen för 500 kr!

Blir lite nervös ifall att det skulle vara nåt fel på dem eftersom att jag hittat så billiga. Men jag har inte märkt nåt fel ännu. Folk på flashback gnäller på att de har plastiga knappar.... det är 3 knappar på mobilen må tilläggas. de gnäller även på kameran, men jag kunde inte ha brytt mig mindre. Jag har ju en digitalkamera som duger.

Kommentarer
Postat av: I am

blogga mer? =) gillar dina inlägg!

2011-09-05 @ 16:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0