Alla hjärtans dag

Så som många år innan spenderades denna Alla hjärtans dag med underbara människor. 2009 spenderades den med bland annat Johanna och 2010 hemma hos Mamma. Jag tycker inte att det ska behöva vara så speciellt egentligen. Varken jag eller Christian har pengar så det blev inte att vi köpte något till varandra, men det kommer väl det också någon vacker dag då man skaffat en inkomst.

Förra året fick jag gå på Rimi och köpa geléhjärtan med pengar jag fått av Mamma. De är så sjukt goda! Denna gång spenderades den med relativt nya människor. Christian, Boris och Elin. Vi har typ "firat" genom att kolla på ett alla hjärtans dag avsnitt av Simpsons. Det tycker jag räcker egentligen. Det är ju sånt tjat om det överallt annars.



Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar: Jag har redan varit på bedömningsenheten, ska tydligen vidare till ångestmottagningen, men tycker dom är totalt inkompitenta där.. Kände mig väldigt missförstådd, och karln kunde inte ens sätta en diagnos på mig, jag menar, jag fylle upp nästan 3 diagnoser liksom, utan det fattades en pytte liten grej liksom. Suck

2011-02-15 @ 16:19:41
URL: http://thespaceinbetween.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0