Drömmar

Drömde att jag skulle festa med bland annat Johanna och Agnes. Jag sa att jag inte kunde eftersom jag skulle upp på praktiken, då sa Johanna att hon skulle upp klockan 5 nästa morgon. Då tyckte jag att det var okej så vi satte oss i en slags glasbar med glasstolar och allt. Då körde det en buss emellan glasväggen och ett berg som skulle ta självmord. Jag höll på att stryka med också.

Drömde även att jag simmade till en ö med Christian, han höll ner mig under vattnet och jag skrek typ "Släpp mig!!" under vattnet. Då drygade han och sa "Vadå, pläpp mig?". Han höll också på att döda mig. Varför vill alla ta livet av mig i drömmar??

Till råga på allt så var Christians ex tjej där. Hon var värsta psyko och satt i vår hotellsäng med en nalle och täcke. Christian tyckte synd om henne för att hon ville ha honom tillbaks så han gick iväg med henne och typ höll henne i sin famn och pratade med henne. Värsta toffeln mot sitt ex!

Sedan var det något skit om att Boris glömt smörpaketet på en annan ö så jag simmade och hämtade det och fick akta mig för monster. Öppnade även lådor datorspel style och det ploppade ut guldpengar.

Jag drömde också att jag var i stugan. Satt och målade, sedan såg jag en dörr och tog lös den. Satte den på stranden och knäppte kort och sa : -Den här bilden ska jag kalla "Öppna din dörr". Pappa hittade ett gammalt skepp som flytit i land som var svart med karaktärer från "Animal Treasure Island" och Ida och jag vart skitglada för att vi nästan hade glömt bort den.

Sedan ringde jag Bobba (drömde fortfarande) och sa att jag drömde att jag knäppte kort på dörren och kallade den "Öppna din dörr". Ännu en dröm i en dröm så att säga. Johanna hade även fått skitskumma ögon så hon såg ut som en kines :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0