Ett eget hem

Naaw! Stackars satar som sitter och klickar hem kläder från internet och tycker synd om sig själva för att ha spenderat pengar de egentligen skulle ha till den där 30 000 kronors Gucciväskan :(


Jag vill också kunna klicka hem!!! (och ha ett eget hem för den delen)

Soc tycker att jag ska bo i en 1:a med Christian. Hon frågade om han var ordentlig. Ja, sa jag. Det skulle jag inte ha sagt, då hade de kanske funderat på att hjälpa mig hitta något eget. Jag kunde ha sagt alla hemska saker han har för sig så kanske de hade ändrat sig.


Fruktansvärda saker med Christian som soc måste få veta så att jag slipper bo en 1:a med honom

*
Jag har sett honom ett flertal gånger röka! (3 ggr)
* Han luktar svett om han inte duschar på länge
* Han är allergisk mot väteperoxid och katter
* Han får använda vapen inom försvarsmakten (farliga grejer det där)
* Han snarkar med jämna mellanrum i offlineläge
*Han pratar ett språk jag inte förstår (tekniksaker) 
*Han kan samtala en smula på Tyska (det hotfullaste men ack så fräsigaste språket i världen)


Ja, ni ser ju. Måste jag övertyga dem så måste jag ljuga som fan och det vill jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0