Leave Me Alone

Jag är så jävla less på att jag aldrig kan vara ifred. Jag vaknar alltid när jag ska sova eftersom det alltid är folk exakt överjävla allt pga att det är ett jävla vardagsrum jag sover i. Om jag åker ner till varvet så finns det inte ett skit att göra. Jag kan städa och allt sånt jävla pisstråkigt. Jag kan inte titta på tv (vi har ingen) jag kan inte sitta med internet (vi har inget). Jag kan inte ens sitta i köket. Allt är så jävla piss och jag vill bara kunna vara ifred till någon vänlig jävla själ kommer och säger att "Nu ska vi festa".

Kommentarer
Postat av: zappa rappa dappa

Hej! Förlåt, men jag fattar inget... varför skriver du leave you alone om du gör blogg med kommentarsfält?



Förresten, har du testat att baka scones? Det är gott-eli-gott-gott. :)



Good blog:)

2011-02-28 @ 03:25:18
Postat av: Anonym

hahahah idiot! fan vilken dum kommentar, som om ett kommentarsfält gör att man känner att man aldrig lämnas ifred, hahaha

2011-03-02 @ 00:46:56
URL: http://bloggis.se/idamichaela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0