Glad

Jag är glad idag! Jag förstår inte varför :S Kan det vara för att molnen skingrat sig och solen lyser en aning? Fan så poetiskt!! Det skulle jag ha skrivit om karln om jag inte hade haft några vänner innan. Men det hade jag så nu ska vi inte fjanta på!

Jag skulle skriva en essä om kärlek. Jag kunde bara likna det vid variga sår och gift! Så där ser ni hur pass romantisk jag lyckas blivit.

Åh, nej! Nu kom det en människa och pratade engelska med mig. Vad läskigt! Jag typ stammade som fan, hatar att prata engelska när jag inte är förberedd! Jag vet ju ingenting om hurvida datasalen är öppen eller ej. Hon sa att hon skulle komma tillbaks klockan 4. Jag hoppas verkligen att den är öppen då, annars kommer hon att tro att jag är en outbildad idiot som fejkade till mig ett VG i Engelska A. Personalen brukar iofs vara kvar till klockan 5.

Gah! Blev nervös nu. Tur att jag inte är kvar här klockan 4. HA! Jag har redan slutat men sitter kvar ändå, vilken pluggis jag är! Alltså det börjar gå utför. Måste börja röka snart så att jag kan passa in i "coola gänget" igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0