Liten lista



*Brusalvedon. Jag har nämligen ont i huvudet. Huvudvärken kanske inte försvinner av alvedon men jag blir trött som en muslim på långvandring.

* Citron! Det kan man nästan ha till allt. Pasta, köttfärssoppa, coca-cola m.m.

* Bloggar. Man kan ha så mycket roligt att kolla på bloggar. Vad skulle min dag utan Kissie vara? Hon är ju så sjukt efterbliven att man faktiskt måste kolla. Det har dock blivit tråkigare nu :S






* Statusuppdateringar om vilket preventivmedel du använder.

* Bloggar inehållandes ungefär denna text "Idag har jag promenerat :) Sedan har jag varit med älsk <3 Nu ska jag sova! Godnatt!"

* Uppdateringar om ditt senaste toalettbesök när du har magsjuka eller bara är allmänt laktosintollerant.

* För att avsluta, jag vill inte veta när du har mens, hur mycket det kommer och jag vill heller inte veta att du sitter på toaletten och sprutlackerar med röven. Sådant är bara äckligt och osmakligt att få reda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0