PengarPengarPengar

Nu har jag betalat hyran, sjukt för sent. Måste skaffa mer pengar. Det handlar alltid om pengar. Hade jag pengar så skulle jag slippa en så stor del av ångesten. Nästan allt handlar om pengar, man blir lyckligare av pengar. Kanske inte om man alltid har haft mycket pengar, kändisar tex. Till slut vet de väl inte vad de ska lägga pengarna på så de köper knark känns det som. Men är man relativt fattig och knappt har råd med hyran så blir man lyckligare av pengar.

Saker jag skulle köpa/göra om jag hade pengar (kanske inte i samma ordning men, men)

1. Storhandla på Ica Maxi eller Willys
2. Gå till frisören
3. Löpband
4. Skor
5. Kläder
6. Betala nästa hyra 


De som säger att pengar inte gör en lycklig har aldrig varit fattig. -Kenna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0