Trög

Om jag vore efterbliven och inte hade något liv.
Jag letar efter recept till Älsk <3 Jag ska baka en tårta åt honom när han fyller år :) Han är så söt min Älsk <3 så många pussar och kramar han kommer att få av mig när han fyller år! :D Har inte träffat honom på 10 minuter, saknar dig redan Älsk <3!!!!!! Jag dissade Mille och Muffle idag för att jag och Älsk <3 skulle ha myskväll :) Men de måste ju förstå att jag inte kan umgås med dem längre?


Jag.
Nej, men seriöst. Söker efter recept till tårta. Christian fyller snart år och bad mig göra en. Det ska nog krävas mer än 10 minuter innan jag saknar den där brillormen. Mille och Muffle ville träffas, men jag var/är så sjukt trött att jag knappt orkade köra. Somnade i soffan, älskar tupplurar! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0