Dilemma

Vaknade vid 3 tiden och intog gårdagens Sushi till frukost, ytterst gott! Jag har ett dilemma som jag må dela med mig av. Jag har nämligen 3 saker att välja mellan i helgen. Jag vet nästan vad jag ska välja men ändå.

Nummer 1:

Dricka vin med Johanna, Muffle och Mille hemma hos Johanna.

Nummer 2:

Gå på poolparty/grillparty hemma hos Hagge.

Nummer 3:

Följa med Mamma och Ida till Annette och Lenas stuga.

Det lutar självklart åt Nummer 1 men jag vet att Johanna var sjuk igår (jag har kontakter jag) så tänk om det inte blir av? Vad skall jag välja då? Varför kunde inte allt bara delas upp på 3 olika helger? Antingen så finns det ingenting att göra i helgen eller så finns det för mycket att välja mellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0