Pride paraden i Sundsvall

Som jag förstått det så handlar pride om att älska sig själv och att våga visa sin sexuella läggning. Hade jag inte varit lönnfet så hade jag svassat runt halvnaken på Sundsvalls gator med "HETERO" skrivet på magen och en stor regnbåge på röven. Det ska ju tydligen vara en prideparad här om ett tag gissar jag på. Folk kommenterar som fan på st.nu och klagar på att det inte finns sådana tillställningar för "oss vanliga". Mr och Mrs Normale så att säga.

Ideér på vad Mr och Mrs Normale kan göra för att fira sin perfekta vardag

1.
Unna er! Skaffa barnvakt och ladda upp med chips och dipp till en romantisk komedi.
2. Gå ut och ät och knulla sedan (om ni inte är för mätta efter buffén ni förmodligen kommer att inta)
3. Gå på Memento! Ett utmärkt ställe där alla WT människor samlas.
4. Gå på Selånger marknad och (håll i er!) drick några öl och ta TAXI hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0