SKIT, överallt!

Något jag ALDRIG kommer att göra igen är att flytta in i en ostädat lägenhet. Fy helvete vad jobb det blir. Man inser så småningom vad som är äckligt. Typ lillutrymmet under spisen, ventiler och överdelarna på skåp, USCH! Det var Mamma som fick mig att inse denna grisighet när hon vandrade in i lägenheten och sa "Åh! Herregud! Varför luktar det så mycket klor!!??" Typ ehhh... jo.. Mamma, de har tyckts även hett klor på väggarna (klor bleker även vit färg!!!) Jag har ju vitt överallt (numera vitt/fläckar av vitaprikos.)

Tyvärr så kan jag ju inte säga till Timråbo om det eftersom jag tog över lägenheten i förväg, men men. Det är sista gången jag gör så. Ska man flytta in så ska man endast behöva skura/dammsuga golven. Jag har inte ens lust att berätta om min (och Adams) första lägenhet... den var riktigt jävla illa. IFH Properties in my fucking ass! Denna smutsiga lägenhet är absolut inte Timråbos fel vill jag tillägga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0