Publikt

Fick en anonym kommentar där det stog.
Varför försöker du inte göra något åt det om du mår dåligt över det då? Börja träna eller vadsomhelst, är inte så svårt när man väl börjat.


Jag vet inte om jag skrev det i samma inlägg men jag hatar verkligen att röra mig bland folk. Det är till och med jobbigt att gå till "skolan" eller vad man ska kalla den. Det ligger ca 100-150 meter från mitt hem och jag hatar att vara utanför dörren för folk glor. Idag åkte det en röd, ful bil över övergångsstället då jag skulle gå över och så skrek idioten inuti "Tjennaaa!" Det finns bara 2 anledningar till varför.

1. Han diggar feta, osminkande brudar i fula stora kläder.
2. Han drev med mig. 

Och nej, jag har inte råd med ett löpband eller liknande. Jag vill dock ha ett och ska spara ihop då jag kan. Jag tänker inte svälta mig själv heller för då går man upp i vikt som fan efter och så märker man ingen skillnad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0